Agregator Blogów Przyrodniczych

Poza standardową, piątkową roślinką, którą można obejrzeć w poście niżej, chciałabym jeszcze zaprosić Was na Agregator Blogów Przyrodniczych (klik) :) To miejsce, gdzie pojawiają się najnowsze wpisy z polskiej blogosfery przyrodniczej, przynajmniej z tej części którą ja znam ;) Całkiem użyteczna moim zdaniem rzecz, nie trzeba subskrybować pojedynczych blogów, wystarczy odwiedzić raz na jakiś czas Agregator. Warto podzielić się linkiem ze znajomymi, wymierne korzyści przyniesie to zwłaszcza prowadzącym blogi przyrodnicze ;) Polecam linkować i polecam też komentować: co się podoba, co się nie podoba, i koniecznie mi podrzucać blogi, których tam nie mam – a pewno coś przeoczyłam, a szkoda by było. :)

10 thoughts on “Agregator Blogów Przyrodniczych

  1. Myślę, że to bardzo ciekawa inicjatywa, sam bardzo chętnie odwiedzę ciekawe blogi o tej tematyce, niestety wiele z nich ciężko znaleźć w ogromie internetu, dlatego, a taki zbiór na pewno sprawi, że łatwo będzie można do nich trafić :D Sam też postanowiłem dać do niego odnośnik na swoim blogu ;)

  2. Świetna sprawa i inicjatywa pokazująca, że społeczność internetowa potrafi. Nawet ja chętnie zajrzę i rzucę okiem na jakieś ciekawe blogi przyrodnicze kiedy już mam jakieś pod ręką i myślę, że nie jestem w tym sam.

    Dlatego każdy, kto wrzuca na swoją stronę info o Agregatorze promuje sam siebie – więcej osób korzystających z takich zbiorczych witryn to większa świadomość blogosfery, a co za tym idzie – większy ruch na blogach. Chcesz, żeby ludzie do Ciebie klikali? Dołącz do Agregatora i sam/a go promuj. :)

Skomentuj

