krzyżownica gorzkawa

Bardzo byłam zaskoczona widokiem krzyżownicy na łące, którą ostatnio odwiedziłam – radość była tak wielka, że nawet ciągnąca się za mną chmura komarów przestała być interesująca. Jak zwykle strategia najniższych oczekiwań przynosi najlepsze skutki ;)

Krzyżownica gorzkawa Polygala amarella

Krzyżownica gorzkawa Polygala amarella

Krzyżownica gorzkawa Polygala amarella

Krzyżownica gorzkawa Polygala amarella

Data: 20 maja 2013

Gatunek: krzyżownica gorzkawa Polygala amarella

Rodzina: krzyżownicowate Polygalaceae

Miejsce: skraj wilgotnej łąki, Wrocław – Wojnów

4 thoughts on “krzyżownica gorzkawa

  1. Też się przekonałem, że najlepiej jest się nie nastawiać na żadne ciekawe gatunki, czy udane zdjęcia :)
    Roślinka ładna, chyba jej jeszcze nie spotkałem.

  2. Hej ;) bardzo mi zalezy na kontakcie z toba gdyz podobno jestes studentka medycyny roslin prawda? Ja powaznie rozwazam ten kierunek i chcialabym sie skontaktowac z osoba go studiujaca. Moglabys sie do mnie odezwac?? Ja zostawie ci moj numer, bo nie wiem jak inaczej znalezc kontakt do ciebie. Mam nadzieje ze sie odezwiesz 781 111 916. A gdybys nie chciala w ten sposob sie kontaktowac to zostawiam ci mojego emaila karolinacop@wp.pl moze tak bys do mnie napisala. Jak juz podkreslalam naprawde zalezy mi na kontakcie. Jeszcze jest jedna opcja- mozesz mnie latwo na fejsie znalesc Karolina Cop i mam na awku dymek z napisem take. Z gory dziekuje za odzew!

Skomentuj

